Wednesday, December 14, 2016

පුලතිසි (2)







මෙහි එන නම් ගම් සියල්ල මනඃකල්පිතය

19වන සියවසේ මුල් භාගයේ වැල්ලබඩ පත්තුවේ එක්තරා ග්‍රාමයක සිදුවූ සත්‍ය සිදුවීමක් ආශ්‍රයෙනි


පසුගිය කොටසින්

" උදේ පාන්දරම කපුටෝ රංචුවක් ගේ ඉස්සරහා මොරදෙනකොටම මම හිතුවා අද "

එවෙලේම වලව්වේ කරත්තය සූදානම් කරවාගත් සීයාත් මමත් සියාතු සීයාගේ නිවස බලා යෑමට පිටත් වීමු . සීයාත් මමත් වලව්වේ කරත්තය දක්කාගෙන ගිය අතර සියාතු සීයා ඔහුගේ කරත්තය දක්කාගෙන අපගේ කරත්තය පසුපසින් පැමිණියේය . බෙරගල මාමත් තවත් බෙරකරුවෙකුත් අපගේ ගමනට එකතු කරගත්තේ අතරමගදීය .

අවශ්‍යතාවය හදිස්සි එකක් වූ බැවින් සීයාත් , සියාතු සීයාත් කෑමට බීමට නොනවතා කරත්ත දක්කාගෙන ගියෙමු . සියාතු සීයාගේ නිවසට ඒමට දවසක්ම ගතවිය . ආ මොහොතේ සිටම අවශ්‍ය කටයුතු සම්පාදනය කරන ලද්දේ සියාතු සීයා විසිනි . ඔහු මේ වනවිට ගුරුකම නවතා තිබුණද තවමත් ගමේ ගුරුන්නාන්සේ ඔහුය . ඔහුගේ තැන ගැනීමට අහල ගම් හතකවත් කෙනෙක් නැතිබව සීයා දිනක් මාත් සමග කීවේය . එවැනි කෙනෙකකු තම කාර්යය නතර කිරීම මහත් පාඩුවකි . එහෙත් ඔහුට ඇති වරම එදා සොහොන් කාලි යක්ෂනියගේ අවතාරය විසින් ඉවත් කර දැමීමෙන් අනතුරුව ඔහු මන්තර ශාස්ත්‍රයට නැවතීමේ තිත තැබීය .

මුල සිටම මා විස්තර කරගෙන ආවේ සියාතු සීයාගේ මිණිබිරියගේ යක් දොස හැරීම සඳහා කරන ලද ශාන්ති කර්මයේ මගේ සිතේ තදිනම් කාවැදුණු අවස්ථා කීපයකි . මෙම සිදුවීම සිදුවී නැවතත් අප වලව්වට පැමිණ දින දෙකක් ගතවන්නට මත්තෙන් අපගේ මිත්‍ර රණබා අප සොයා පැමිණියේය .


අද එතැන්සිට

කතාව කියවන්න කලින් මේක ප්ලේ කරන්න



විශේෂ අවස්ථාවක ගුරුකමක් කිරීමට හෝ වෙනත් ගුරුකම් සම්බන්ධ රාජකාරියකට පිටත්ව ගියේ නැතහොත් රාත්‍රී දහය පමණ වනතුරු සීයාත් මමත් අවදිව සිටීම සාමාන්‍ය දෙයකි . එය සම්ප්‍රදායක් වශයෙන් වලව්වේ පැවත එනවා යැයි කීම එක් අතකට නිවැරදිය . වැඩි පමණක් අමනුෂ්‍ය දෝෂ ඇතිවන්නේ රාත්‍රී කාලයේය . එනිසා රාත්‍රී දහය පමණ වනතුරුවත් අවදිව සිටීම සීයා කවදත් කරන කටයුත්තක් වන අතර මමද කාලයක සිට සීයා අනුකරණය කරමින් සීයා නින්දට යන තුරුම අවදිව සිටිමි . කරන්නට විශේෂ රාජකාරියක් නැතත් අඩුම තරමේ මන්ත්‍ර කටපාඩම් කරමින් හෝ මෙම වේලාව දක්වා කල් මැරීම මගේ දිනචරියාවේ කොටසකි .

වලව්වේ බට්ටා ඔරලෝසුව රාත්‍රී දහය බව හඟවමින් නාද වූයෙන් මම කාමරයට පිවිසියෙමි . නිදාගැනීමට පෙර මන්තර පොත් තැම්පත් කර තිබෙන පෙට්ටගමේ යතුර කරකවා එය අගුලු ලා ඇතිබව තහවුරු කරගත් මම සියාතු සීයාගේ මන්තර පොත් සහිත පෙට්ටගමද එසේ කරමින් අගුලු ලා ඇතිබව තහවුරු කරගත්තෙමි . එක් යතුරක් පමණක් භාරව සිටි මම දැන් යතුරු දෙකක වගකීම් දැරිය යුතු පුද්ගලයෙක්මි . එය සාමාන්‍ය දින චරියාවට මුල් කාලයේදී නුහුරු නුපුරුදු දෙයක් වුවද ටික කාලයක් ගතවීමත් සමගම එය ඉබේම වාගේ පුරුද්දක් බවට පත් විය .





මෙම පොත් ආරක්ෂා කරගැනීම අපහසු බව තේරුම් ගත නිසාදෝ සීයා මෙම පොත් පෙට්ටගම් දෙකටම අමනුෂ්‍ය බන්ධනයක් කළේය . එබැවින් දැන් පොත් පෙට්ටගම විවෘත කිරීමට හැකියාව තිබෙන්නේ සීයාටත් මටත් පමණි . වෙනක් කිසිවෙකුටවත් එයට අත තැබීමටවත් හැකියාවක් ඉතුරු වී නැත . ආච්චිඅම්මා වෙනදා පොත් පෙට්ටගම අතපත ගෑමට අවසර ලබා තිබුණද ඇයටද තිබුණු ඉඩ අවකාශ අහුරා දැම්මේ අනාගතය ගැන සිතා බව සීයා එම අමනුෂ්‍ය බන්ධනය කරන අවස්ථාවේ වලව්වේ සියල්ලන්ම දැනුවත් කළේය .

මම යතුරු දෙක රැගෙන නියමිත ස්ථානයේ තබා ඇඳට වන්නෙමි . සඳමලී සිහියට ආවේ කිසිඳු ආයාසයකින් තොරවය . දැන් අරවින්දත් සඳමලීත් පිලිබඳ ආරංචිය මුළු ගම පුරාම සිටින්නවුන් දනී . ඔවුන් හැමෝම පාහේ කොහොඹ ගහට කරවිල වැල ගියා සේ ඇයටත් මටත් ආශිර්වාද කරන බව දිනක් කඩ මන්ඩියට ගොස් පැමිණි වලව්වේ කරත්තය දක්කන ජේමිස් මා සමග කීවේය . නිතැතින්ම එය සැබෑවකි . වෙනදා වේද ගෙදරත් ගුරුන්නාන්සේ වලව්වත් වෙන වෙනම කරන ලද සේවාව තවත් නොබෝ දිනකින් එකම තැනකින් සිදුවන බව ගම්මුන් තේරුම් ගෙන ඇත . සඳමලී පිලිබඳ රූප පෙළ බොඳවී යත්ම මම නින්දට වන්නෙමි .







අඩුම තරමේ පැය දෙකක් තුනක් වත් ගතවන්නට වූයේ නැත . මහා සුළි සුළඟක් හමමින් ගස් අතු ඇඹරෙන හඬක් ඇසී මට ඇහැරිණි . හෝ............... හෝ...................... හඬ නංවමින් සුළං පහර ඒ අත සිට මේ අතටත් මේ අත සිට ඒ අතටත් ගමන් ගනිමින් වලව්වේ ගස් වැල් අඹරන බව මට දැනිණි . එය බැලීමට මම පොරවා සිටි රෙද්ද කරෙන් දමාගෙනම නිදි ගැට කඩමින් ඇඳෙන් බැස්සෙමි . ජනේල පළුවක් විවෘත කර බැලූ මට දිස් වූයේ කලකට පෙර බෙහෙත් ඔරුවේ සැතපී සිට නින්දෙන් අවදි කරන ලද සුරනිමලගේ අතවැසි රණබා ය .

" මලයන්ඩි මේ මම . විගහට ගුරුන්නාන්සේ අවදි කරවන්න . චිත්තරාජ උත්තමයාගේ පණිවිඩයකට හදිස්සියේම ආවේ "

නින්දෙන් අවදිව සිට නිදිගැට කඩමින් සිටි මම එම වදන් පෙළ කණවැකීමත්ම සමගම ප්‍රාණවත් බවක් ලබා පොරවා සිටි රෙද්ද පසෙක ලා වහාම සීයාගේ කාමරයට දිව්වෙමි .

" සීයේ සීයේ "

කියමින් මම සීයාගේ කාමරයේ දොරට දෙතුන් වතාවක් තඩිබෑවෙමි . කවදත් සීයා සිටින්නේ අඩ නින්දේය . එනිසා වැඩි ආයාසයක් නොයොදාම සීයා කාමරයෙන් පිටතට කැඳවා ගැනීමට මට හැකි විය .

" සීයේ රණබා ඇවිත් "

" ඒ අහවල් රාජකාරියකටද මේ මහ රෑ ? "

" මට කිව්වේ නැහැ . සීයාට කතා කරන්න ඕන කියලා තමයි කිව්වේ "

" මේ මහ හුළඟක් බහින වෙලාවේ මේ උන්දා මොනවා කරනවද වලව්වට ඇවිත් "






කියමින් සීයා වලව්වේ ප්‍රධාන දොරේ අගුල ඇර එක් දොරපළුවක් විවෘත කර වලව්වේ ඉස්තෝප්පුවට පිවිසියේය . මමද සීයා සමග ඉස්තෝප්පුවට පිවිසියෙමි . රණබා සීයාට වැඳ බිම හිඳගත්තේය .

" ඇයි දරුවෝ බිම . මේ පුටුවකින් වාඩිවුණානම් "

" ඒකට කාරී නැහැ ගුරුන්නාන්සේ . මම ආවේ මගේ අනිත් පිරිසත් එක්ක . ඒ අය තමයි මේ හුළඟ පෙන්නුවේ . වලව්වේ කවුරුහරි අවදිවෙලා එලියට එනකල් මම බලාගෙන හිටියා . හුළං සද්දෙට මම දැනගෙන හිටියා කවුරු නැතත් මලයන්ඩි එළියට බහියි කියලා "

" ඔය දරුවා රාත්තිරියට මොනවත් කාලා එහෙමද ඉන්නේ . මමනම් හිතන්නේ නැහැ දැන් වලව්වෙත් මොකවත් ඉතුරුවෙලා ඇති කියලා . හාමිනේ සේරම අස් පස් කරලා නෙව නිදාගන්නේ . ඒ නිසා හාමිනේ අවදි කරවලා මොකවත් පිළියෙළ කරලා දෙනකල් ඉන්න වෙයි "

" මට කන්නේ නැතිව දවස් ගානක් උනත් ඉන්න පුළුවන් ගුරුන්නාන්සේ . මම ආවේ ලොකු රාජකාරියාක්ට "

" මොකද්ද රාජකාරිය................. ??? "

සීයා හාන්සි පුටුවේ හිඳ ගනිමින් බැරෑරුම් ලෙස ප්‍රශ්න කළේය . අපගේ කතාවේ සද්දයට වලව්වම අවදි වී ඇත . අම්මාත් තාත්තාත් ආච්චිඅම්මාත් විටින් විට ඉස්තෝප්පුවට ආහ . එහෙත් සීයාගේ විධානයෙන් ඔවුන් එහි රැදී සිටියේ නැත .

" ගුරුන්නාන්සේ . ලොකු හදියක් ඇතිවේගෙන එනවා . අපිට සිහගිරට යන්න වෙනවා "

" සිහගිරට කියන්නේ මේ සීගිරියට ? "





" ඔවු ගුරුන්නාන්සේ . සිහගිරට තමයි . අපි ඉතින් අත්තා මුත්තා කාලේ ඉඳලා කියන්නේ සිහ ගිර කියලා නෙව "

" මොකටද ඉතින් මාව ඔතනට එක්කගෙන යන්නේ ? . ඔය දරුවා කිව්වා නේද දැන් කඩුව තැම්පත් කරලා තියෙන්නේ සීගිරියේ කියලා ? "

" එහෙමයි . ඒ වෙනකොට කඩුව තැම්පත් කරලා තිබුණේ සීගිරිය ගල යට තියෙන යක්ෂ විමානයේ . ඒත් දැන් එතනටත් මනුස්ස පරාණ යන්න එන්න අරගෙන . ඒ නිසා ආයෙත් කඩුව තියෙන තැන වෙනස් කරා . ඒත් දැන් වෙන හදියක් වෙන්නයි යන්නේ . ඒ නිසා චිත්තරාජ උත්තමයා කිව්වා ගුරුන්නාන්සේ කැඳවාගෙන එන්නය කියලා . ඒකයි මම මේ තකහනියෙම ආවේ . චිත්තරාජ උත්තමයා කඩුල්ල පාමුල නතරවෙලා ඉන්නවා . යක්ෂ සමාගමට මේ භූමියේ කඩයිම් ලකුණු කරලා තියෙන නිසා චිත්තරාජ උත්තමයාට කඩයිමෙන් මෙහාට එන්න පුළුවන් කමක් නැහැයි කිව්ව නිසා තමයි මම තනියමම ආවේ "

" මොකක්ද දැන් වෙලා තියෙන්නේ "

" ගුරුන්නාන්සේටයි මලයන්ඩිටයි ටික කාලෙකට එන්න පුළුවනිද අපත් එක්ක සිහගිර යක්ෂ විමානයේ නතර වෙන්න . මේක සිහගිර යක් විමානය ආරක්ෂා කරන්න ඔබතුමන්ලා කරන ලොකු උපකාරයක් . අපේ යක්ෂ විමානයට පරදේසක්කාරයින් එන්න තියාගෙන දැන් . දන්නා හැටියට සිහගිර උන්ගෙන් අපවිත්‍ර වෙන්නයි හදන්නේ "

" දරුවෝ මට දැන් මේ මහා රාත්ත්රි වලව්වෙන් පිටත් වෙලා එන්න බැහැ . අපි හෙට උදෑහනම පිටත් වුණොත් මදිද ? "

" ගුරුන්නාන්සේ , ඇතිවෙලා තියෙන දේවල් එක්කාසු කරලා බැලුවම අදම මේ දැන්මම යන්නට පුළුවනිනම් තමයි වටින්නේ . චිත්තරාජ උත්තමයා කිව්ව ගුරුන්නාන්සේ කැඳවාගෙනම එන්න කියලා "

" ඒකත් එහෙමද ? . ඉන්න එහෙනම් මම ගිහින් හාමිනේ එක්කත් කතා කරලා ගෙනියන්න ඕන දේවල් පිළියෙළ කරගන්න "

" ගුරුන්නාන්සේ , ගෙනියන්නය කියලා මහලොකු දේවල් ඕන නැහැ . කෑම බීම සප්පායම් ගැන අපේ උදවිය බලාගනීවි "

" ඒත් දරුවෝ අංජනම එහෙමත් අරගෙන යන්න එපාය . ඉන්න තව කතා කරගන්න දේවල් තියෙනවා මට . ඒවා කතා කරගෙන මම එන්නම් ; චූටි පුතේ "

" ආ සීයේ "

" ජේමිස්ව නැගිට්ටවලා කරත්තේ හරකා බඳින්න කියන්න . දුර ගමනක් යන්න තියෙන්නේ "

" සීයේ ජේමිස්වත් එක්ක යනවද ? "

" නැහැ ඕන වෙන්නේ නැහැ "





සීයා ආච්චිඅම්මාත් සමග කතා කරන අතරවාරයේ රණබා සමග මම වලව්වේ පිටි පැත්තෙන් ගොස් ජේමිස්ව අවදි කරවා කරත්තය සූදානම් කරන්නට යැයි දැනුම් දුන්නෙමි . මධ්‍යම රාත්‍රියත් පසුවී ඇතිබව බට්ටා ඔරලෝසුව කියා සිටි අතර හෝරාවක් පමණ ගතවනවිට සීයාත් මමත් රණබා සමග පිටත් වීමට සූදානම්ව වලව්වේ ඉස්තෝප්පුවට පැමිණියෙමි . මම අංජනමත් කිණිස්සත් මල්ලක දමා අතට ගත්තෙමි .

" හරි එහෙනම් යමු "

" අපි ගොහින් එන්නම් හාමිනේ . ගුරුන්නන්සෙයි මලයන්ඩියි පරෙස්සමට ආයෙත් වලව්වට එක්කගෙන එන්නම් මම "

රණබා එසේ පැවසුවේ අප යන දෙස බලා සිටින ආච්චිඅම්මාත් අම්මාත් තාත්තාත් දෙස හැරී බලාය . මේ මහා රෑ වලව්වෙන් හදිස්සියේම මෙවැනි අද්භූත පුදගලයෙකු සමග සීයාත් මමත් පිටවීම පිළිබඳව ඔවුන් සිටියේ දෙගිඩියාවෙනි . එය ඔවුන්ගේ මුහුණෙන් පිළිබිඹු විය .

" නැහැ බයවෙන්න උවමනා නැහැ . මේ දරුවා අපි කවුරුත් දන්නවනේ . ඒ නිසා බයවෙන්න උවමනා නැහැ "

සීයා එසේ කියමින් කරත්තයට නැග්ගේය . මම ආච්චිඅම්මාගේත් අම්මාගේත් තාත්තාගේත් දෙපා වැඳ පිටත් වන මොහොතේ සඳමලී නංගි වෙත අම්මා අතේ පණිවුඩයක් තැබුවෙමි . ඇයගේත් මගෙත් සබැඳියාව රහසක් නොවූ දිනයේ සිට ගමෙන් පිටත් වන හැම වාරයකදීම යන්නේ කොහිද එන්නේ කවදාද කියා මම ඇය දැනුවත් කලෙමි . එහෙත් මේ සිදුවන දේවල් අනුව එය කඩ කිරීමට සිදුවන බැවින් සිදුවූ සියල්ල ඇයට පවසන ලෙස අම්මට මම පැවසුවෙමි . එහෙත් රණබා කවුද කියා දන්නේ වලව්වේ අය පමණි .

මමද කරත්තයට ගොඩවීමි . මෙවර කරත්තය දැක්කුවේ රණබා ය . කඩුල්ල පසුකරන මොහොතේ චිත්තරාජ යක්ෂ සේනාධිපතියා කඩුල්ල අසලින් පිටත් වූ බවට සංඥාවක් ලබා දුන්නේය . ඔහු එසේ මෙසේ යක්ෂ සේනාධිපතියෙකු නොවේ . නමුත් ඔහු පෙනී සිටින්නේ බොහොම ශාන්ත විලාසයකින්ය .

" ඈ දරුවෝ . මොකද්ද ඔය දැන් සීගිරියේ සිද්ද වෙනවය කියන්නේ ? "





" ගුරුන්නාන්සේ . එහෙනම් ගමන යනකල් මගේ කතාව අහගෙන ඉන්නකෝ . සිහගිරට අසිපත ගිහින් තැම්පත් කරාට පස්සේ ඔතනට මනුස්ස පුළුටක් ලං වෙන එක කරදරයක් වුණා . බැරිවෙලාවත් යක්කු බන්ධනය කරන්න පුළුවන් කෙනෙක් ඔතනට ආවානම් අපේ යක්ෂ සේනාවේම ඇස් වහන්න උනත් පුළුවන් ගුරුකම් තියෙනවා . එහෙම ඒවා කරන්න පුළුවන් අයත් ඉන්නවා . ගුරුන්නාන්සේට උනත් පුළුවන් ; දන්නවානේ තමන්ට මොනවද කරන්න පුළුවන් දේවල් කියලා .

ඒ නිසාම අසිපත සිහගිර පාමුල තැම්පත් කරාට පස්සේ සිහගිර පාළු තැනක් කරන්න අපේ උදවිය කරන්න පුළුවන් හැමදේම කරා . චිත්තරාජ උත්තමයාගේ අණ කිරීමක් මත අලි ඇත්තු රංචුවක් සැදී පැහැදී ඉන්නවා සිහගිර ආරස්සා කරන්න . හැමදාම ඉරගල වැටෙන වෙලාවට මේ අලි ඇත්තු රංචුව සිහගිර වටේ කරක්ගහන්න ගන්නවා . ඒ නිසා ඒ පැත්තේ කවුරුවත් ඔය වෙලාවට ඉන්නේ නැහැ . කැලයට වැදුනත් ඉරගල වැටෙන වෙලාවට කැලයෙන් පිටත් වෙනවා .

ඒත් අපේ බිමෙන් කාලා බීලා වැටිලා ඉන්න උන්ගේම තියෙන කෙලෙහිගුණක් නැතිකම නිසා අපේම දේවල් පරදේසක්කාරයින් අතට යන්න දැන් පාර කැපිලා තියෙන්නේ "

රණබා නිහඬ වී සුසුම් ලමින් කරත්තය දක්කන බැවින් සීයා නැවතත් ඔහු කතාවට ඇදගත්තේය .

" ඉතින් දරුවෝ මොකද වෙලා තියෙන්නේ ? "

" ඒ පැත්තේ ඉන්න ඇදුරෙක් පරදේසක්කාරයින්ට සිහගිරට යන්න තියෙන වැලකුම් සේරම නැති කරලා දීලා දැන් පරදෙසක්කාරයෝ ලකලෑස්ති වෙනවා සිහගිරට නගින්න . සිහගිර උද ඉඳලා තියෙනවා අථුල්ත1 පඩිපෙළක් . ඒකෙන් ඇතුලට ගියොත් සිහගිර ඇතුලේ තියෙන හැමදේම උන් කොල්ල කනවා . අපේ සනුහරේ දේවල් නැතිකරන්න ආව පර හැත්ත . ඇර ඇදුරා නොහිටන්න මම ඕකුන් පෙති ගහනවා . එත් උන්දෑගේ ගුරුකමට අපි හැමෝම යට වුණා "

" මැණික් හාමි "

" ඔව් මැණික් හාමි තමයි . ගුරුන්නාන්සේ දන්නවද උන්දැව ? "

" ඔව් මම දන්නවා . මැණික්හාමි බොහොම පරණ ගුරුකම් පරපුරක කෙනෙක් නෙව . යක්කුන්ගේ ඇස් බඳින හැටි දන්නවා ඇති ඒ පරපුරත් මම හිතන්නේ "

" ඒවායින් දැන් කාරී නැහැ . සිහගිර නැතිවෙන්න තියෙන්නේ තව ටික දවසයි . ඊට කලින් අපි මොනවා හරි කරන්න ඕන "

රණබා එසේ කියත්ම මහා රාත්‍රියේ අන්ධකාරය දුරුකරමින් චිත්තරාජ යක්ෂ සේනාධිපතියා අප ඉදිරියේ දෘශ්‍ය මාන විය . ඒ තනියම නොව . ඔහුගේ යක්ෂ පිරිවරද සමගය .





ඊළඟ කොටසින් හමුවෙමු .

ඔබ සැමට සමන් දෙවිඳුගේ පිහිට ලැබේවා !

19 comments :

  1. බෙල් මහත්තය සීගිරියෙදි මුලින්ම හොයා ගත්ත කියන පඩිපෙල ගැන නේද මේකෙ කියල තියෙන්නෙ?

    ReplyDelete
  2. මගේ යාළුවෙකුත් ඉන්නවා මැණික් කියලා. හිටු අද ඕකව ඉතිරි කරන්නේ නෑ... 😂😂.. එල වයලීන‍ො කතාව නියමයි ඈ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. රත්නපුරේ ඔයිට වඩා මැණික් හාමිලා ඉන්නවා . මැණික් ගල ගිලලා තමයි නවතින්නේ .
      බොහොම ස්තූති g-)

      Delete
  3. මේක සුපිරිමයි වයලිනෝ
    ඊලඟ කොටස ඉක්මනින්ම දාන්න

    ReplyDelete
  4. කතාව කෙටි වැඩියි වගේ, තව පොඩ්ඩක් තිබ්බනම් හොඳයි...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ටයිප් කරලා ඇති වුණාම පබිලිස් කරා :p

      Delete
  5. අනේ ඊළඟ කොටස ඉක්මනටම දාන්න වයලිනෝ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. හොඳයි .
      බොහොම ස්තූති g-)

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. සුමන සමන් දෙවි පිහිටය්

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔබටත් සමන් දෙවිඳුගේ පිහිට ලැබේවා !

      Delete
  8. මං මේ හැම කතාවක්ම කියවනවා. කමෙන්ට් ලිව්වෙ නම් නෑ. මේවා මාර රහයි සහෝ. දිගටම ලියමු

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම ස්තූති . අද තමයි අනිත් කොටස ලියන ඉන්නේ . දිගටම අපිත් එක්ක රැඳෙන්න .

      Delete
  9. සුපිරියි කතාව. මේ ටික එකතු කරලා පොතක් විදිහට එළියට දැම්මොත් මොකද?

    ReplyDelete

රසයිද, තිත්තයිද, දිරවගන්න බැරිද, මෙලෝ රහක් නැත්ද, දැනුන රස කිව්වොත් අපිටත් සතුටුයි.

කොටලා බලන්නකෝ මේවා කමෙන්ට්ස් වල

:) :( :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-f d( :-* b-( h-( g-) 5-p y-) c-) s-) d-) w-) :-h :X :-bb :-bd :-da :-gr :-pi :-vi :-as ;-) :-rap ;) :C v: :8