Friday, February 6, 2015

මේ වහින්නේ එදා මල් වරුසාවමයි නේද මගෙ පැට්ටෝ ?






මම සයිබර් අවකාශයේ ලියන්න පටන් ගත්තේ වයලීනෝ නමින් නෙවෙයි පැට්ටෝ . මගේ ඇත්ත නමින් තමයි ඉස්සර ලිව්වේ . අඩුම තරමේ බ්ලොගර් යුසර් ප්‍රොෆයිල් එකක් කියන්නේ මොකක්ද කියලාවත් අහලා තිබ්බේ නැහැ පැට්ටෝ . ඊට ටික කලකට පස්සේ තමයි මම අන්තිම පේලියේ ලියන්න ගත්තේ පැට්ටෝ . හැමදාම මතක් කරනවා වගේ සිංදුවා තමයි අන්තිම පේලියට පාර පෙන්නුවේ පැට්ටෝ . වයලීනෝ නම හැදුනේ අන්තිම පේලියෙන් පැට්ටෝ .

ඔය කැම්පස් යනකල් ගෙදර ඉන්න උන් , වැඩක් නැතුව රස්තා ගගහා ඉන්න උන් එහෙම ඉන්නවනම් අන්තිම පේලියේ එකවුන්ට් එකක් හදාගෙන කතාවක් කවියක් ලියලා දාපල්ලා . මහා ගත්කතුවරු එකතුවෙන ප්ලේස් එකක් ඒක .

මොනවා උනත් අන්තිම පේලිය කියන නම මම තාමත් ඉතින් ආදරෙන් ගෞරවයෙන් තරහෙන් කෝපයෙන් මතක් කරනවා පැට්ටෝ . මේ අන්තිම පේලියේ මම වඩාත්ම කැමති ලිපි කීපයක් තිබුණා . මම ඒවා බුක්මාර්ක් කරලා තියාගෙන සමහර වෙලාවට ආයෙත් කියවලා ඒ ලිපියේ තියෙන රසය විඳින්න වගේම ඒ ලිපිවල මවලා තියෙන රූප , මගෙ හිතෙත් මවාගන්න කැමතියි පැට්ටෝ . අන්න ඒවගේ ලිපියක් තමයි මෙන්න මේ ලිපිය . අවසානය හරිම ආදරණීයයි පැට්ටෝ . ඒකත් කියවලා එන්න පුළුවන් නම් ඉතින් හොඳයි නේද පැට්ටෝ .

අද ලියන්න යන ලිපිය ලියන්න හිතුනේ හේතු ගොඩක් නිසා පැට්ටෝ . අර ලිපියේ කියලා තියෙනවා නේද පස්ට ගීතයක් ගැන . මතකද හැන්දෑවේ අපි දෙන්නා කියන ගීතය . ඒක පස්ටම පස්ට ගීතයක් . ලවු සික් ගහන වෙලාවට ඕක බැක්ග්‍රවුන්ඩ් එකට අහන්න මරු තමා . ඉතින් ඒ ගීතයේ තියෙන්නේ ලවු කරන දෙන්නෙක් හිතන පතන කරන කියන දේවල් ගැන .





මේ වෙලාවේ මට මතක් කරන්නම ඕන මල් කඩනකොට පෙම්වතුන් පෙම්වතියන් කියන ලද බොළඳ කතා ගැන . හයිඩ්‍රජන් පරමාණුවේ ඉඳලා රත්තරන් ප්ලැටිනම් වගේ පරමාණු දක්වා මේ වචන මාලාව ගලාගෙන යනවා . මම නිකන් දාන්නම් එහෙම වචන මාලාවක් නොදන්නා උන්ට ඉගෙන ගන්නත් එක්කම . හරිද පැට්ටෝ ?

හයිඩ්‍රජන්
ලිතියම්
කැල්සියම්
වස්තුව
වස්තුවේ
වස්තු
පැටියෝ
පැට්ටෝ
ටුටු
සිඟිති
සිඟිත්තා
පැටික්කි
පැට්ටි
මෝඩ පැටියා
වහු පැටියා
වස්සි
චුටි මෝඩ කොල්ලා
චුටි කෙල්ල
සුදු
තුදු
බබා
බබී
නපුරා
නපුරි
හාවා
හාවී
සාවා
සාවී
මණික
මැණික්
තුදු මණික
තුදු මැණික
ගැලියම්
ඉන්ඩියම්
ටයිටේනියම්
සීසියම්
කොකුම්
පිනිදිය
කුංකුම
රත්තරන් ..etc .

මේ වගේ වචන භාවිතා කරලා කියන ගොඩක් බොළඳ පෙම් වදන් වල සැඟවිලා තියෙනවා ලොකු ලොකු තේරුම් . මම ඔය පෙම්වතුන් පෙම්වතියන්ගේ සාහිත්‍ය හෑල්ලුවට ලක් කරනවා එහෙම නෙවේ ඔන්න . මම මේ කියන්නේ පොඩි උදාහරණයක් . හරිද පැට්ටෝ ?







දැන් ඔන්න කොල්ලයි කෙල්ලයි මල් කඩනවා . කොල්ලා කෙල්ලට කතා කරනවා " සාමා එන්න අපි මල් කඩන්න යන්න " කියලා . කෙල්ල කියනවා " හා හා අමර අපි යමු මල් කඩන්න " කියලා . එක වසරේ ඉඳලම තමා ඔය මල් කැඩිල්ල උගන්නන්නේ . පස්සේ තමා ඇඩ්වාන්ස් වෙන්නේ . ඉතින් ඔහොම ඇඩ්වාන්ස් උනාම කියන එක දෙබසක් මම උදාහරණයට ගන්නම් . ඔන්න කොල්ලා දුර රටක ඉඳලා ගෙදර එනවා .

ඉතින් කෙල්ල කෝල් දිදී මැසේජ් කර කර අහනවා කොහෙද ඉන්නේ ? ගෙදර එන්නේ කීයටද ? තව කවුද ඔතන ඉන්නේ . කෙල්ලෝ කියක් තව ඔතන ඉන්නවද ? මගෙ මැසේජ් එකට රිප්ලයි පරක්කු උනේ වෙන කෙල්ලෙක් එක්ක මැසේජ් කරා නේද වගේ කතා ගොඩක් . ඔන්න ඉතින් කොල්ලා ගෙදරට ගියා කියමුකො . ඊට පස්සේ කෙල්ලට ෂුවර් දැන් කොල්ලා ගෙදර ඉන්න නිසා අවුලක් නෑ කියලා . දිගට හරහට මැසේජ් කෝල් කරන්නත් පුළුවන් . එතකොට මු වෙන කෙල්ලන්ට කතා කරන එකකුත් නැහැ කියලා කෙල්ල ෂුවර් කරනවා . අපේ හැටි දන්නේ නැතුව නේද පැට්ටෝ ?

ඉතින් ඔය වගේ වෙලාවට කෙල්ල මොකද කරන්නේ , කොල්ලව ශේප් කරලා කොල්ලගේ මල් පුප්පලා ගන්නත් එක්ක මෙන්න මෙහෙම මැසේජ් එකකින් කියනවා .

" මගෙ පැට්ටා ගෙදර ආවද ? " කියලා 







බලන්න කොච්චර සාහිත්‍ය රසයක් මේකේ ගැබ් වෙලා තියෙනවද කියලා . සිද්ධාලෝක රසයට එහා ගිය සාහිත්‍ය රසයක් මේකේ ගැබ් වෙලා තියෙනවා . " මගෙ " කියන වචනයේ තියෙන්නේ වෙන කාගේවත් නෙවේ කියලා කියන අරුත . කෙල්ල මේ කියන්නේ අඩු ගානේ උඹ හදපු වදපු අම්මා තාත්තටවත් උඹ අයිති නැහැ , උඹ අයිති මට මට මට මට මට මට මට මට මට මට මට මට මට මට මට  කියලා . හයියෝ තරුණ අපේ කෙළිලොල් ජීවිතය නේද පැට්ටෝ ?

ඊට පස්සේ අපි බලමු " පැට්ටා " කියන වචනය ගැන . මේ වචනය ඉතාම ගැඹුරු අර්ථයක් ඇතිව තමයි මේ ගෑලු ළමයි කියන්නේ . පැට්ටා කියන වචනය වඩාත්ම ලං වෙන්නේ ඉංග්‍රීසියේ තියෙන pet කියන වචනයට . අන්තිමට මේ වචනය ඉවර වෙන්නේ ආ කාරයෙන් නිසා මම මේ වචනය විසන්ධි කරන විදියට නම් ආ කාරය යෙදීලා  තියෙන්නේ නිකන් විශ්මය දන්වන්න " ආ " කියලා කියනවා වගේ . වෙන වෙන වෙලාවට කියන " ආ " ගැන නෙවේ මම කිව්වේ ඉතින් හරිය ? . මේ ගැන වඩාත් තේරුම් කරනවානම් " ආ ඔයා ආවද ? " කියලා කියනකොට ආ කියන අකුරෙන් ඇතිකරන ශබ්ධ අර්ථ රස දෙකම මේ වාක්‍යයට ඇතුලත් කරනවා .

ඉතින් ඇත්තනේ කතාව . කොල්ලා කියන්නේ කෙල්ලගේ සුරතලා තමා . බැන්දට පස්සේ තමා පරම හතුරා වෙන්නේ . එතකල් කොල්ලා තමයි හුරතලා . ඒකනේ කෙල්ලෝ වැඩිපුර ශේප් කරගන්න ඕන උනාම කොල්ලන්ට අර උඩ තියෙන වචන මාලාව දාන්නේ . එතකොට සිංදුවා වගේ උන් අහුවෙනවා .

ගෙදර ආවද කියලා අහන්නේ නිකන් වෙන අහන්න දෙයක් නැති නිසා . අඩු තරමේ අහපන් කාලද ඉන්නේ කියලා . නැත්නම් බඩගින්නේද ඉන්නේ අම්මා කන්න කෑම උයලද තියෙන්නේ කියලා . එහෙම නෑ . කෙලින්ම අහන්නේ ගෙදර ආවද කියලා . හිතාගෙන ඇති ගෙදර ආවම අපිට වෙන කෙල්ලෝ සීන් වෙන්නේ නෑ කියලා . අනේ නිකන් පලයන් කෙල්ලේ යන්න . මොකටද මගෙ කට :/ :/ :/





කඩන්ට බැරි මිදී තිත්තයි කිව්වට ඉතින් අපිත් පැණි රහ මිදී කාලයක් පරිහරණය කරා . ඒක කිව්වේ ඉතින් සිංදුවා ඕක කියන්න කලින් මමම ඕක කියාගන්න එක හොඳ නිසා . විකාර කරා ඇති දැන් . එමුකො එහෙනම් කස්ටියම සිරා මූඩ් එකකට .

ප්‍රේමය එක එක ආකාරයි . එක එක අය ප්‍රේමය ගැන එක එක විදියට විස්තර කරලා තියෙනවා . ප්‍රේමය ගැන මම අහපු කතා වලින් ප්‍රසිද්ද ගායකයෙක්ගේ පුතෙක් දවසක් ටීවී එකේ කිව්ව කතාවක් මගෙ හිතේ හොඳට තැම්පත් උනා . ගොඩක් වෙලාවට ලවු සික් ගහන උන්ට බන කියනකොට මම ඔය කතාව ඇදලා අරගෙන තමයි බන කියන්නේ .

ප්‍රේමයේ මූලික පියවර වෙන්නේ බාහිර රූපය . කොච්චර කොහොම කිව්වත් මුලින්ම අපි කෙල්ලෙක් දිහා බලලා ලයින් පාරක් දාන්නේ රූපය නිසා ඇතිවෙන ආකර්ෂණයෙන් . පස්සේ තමයි හැගීම් ගැන හිතලා ආධ්‍යාත්මිකව ආදරය කරන්න පටන් ගන්නේ . ආදරය සහ ප්‍රේමය කියන එකත් වචන දෙකක් කියලා මට හිතෙනවා . මොකද දවසක් රේඩියෝ එකේ කවුරු හරි වැදගත් චරිතයක් සම්මුඛ සාකච්චාවකදී කිව්වා ආදරය සහ ප්‍රේමයේ වෙනස මොකක්ද කියලා ඇහුවම ,

" ඔබට මේ ලෝකයේ සිටින සියලුම කාන්තාවන්ට ආදරය කරන්න පුළුවන් . ඒත් ඔබට ප්‍රේම කල හැක්කේ ඉන් එක කාන්තාවකට පමණි " කියලා . ඇත්ත තමයි කතාව . හැබැයි ඉතින් ඒක එක එක විදියට විග්‍රහ කරන්න පුළුවන් . මෙහෙම ප්‍රේම කරන කාලේ කරන විකාර වැඩ ගැන ඉතින් කියලා වැඩක් නෑ . ඒවා දන්නේ නැති මල් පොහොට්ටු ඉන්නවනම් මෙන්න මේ පොස්ට් දෙක තුන කියවලා බලන්න .

සඳ සාවී 

සංවේගයෙන් දන්වා සිටිම්

වයලීනොගේ අන්තිම පෝස්ට් එක

නිතරම සිනහසී සිටින්නී 

කන්ද පිරිමැද පිරිමැද 

ඔය පෝස්ට් කීපයෙන් මම වැඩිපුර කියවන්න කැමති තුන්වෙනි එකයි හතරවෙනි එකයි තමයි . ඒ පෝස්ට් කියවපු වාර ගණන මෙච්චරයි කියලා කියන්න බැහැ . හ්ම්ම්ම්ම්ම් ...........
කොහොම නමුත් ප්‍රථම ප්‍රේමය හරි දෙවෙනි ප්‍රේමය හරි විසි තිස් වෙනි ප්‍රේමය හරි ආවසානයේ විවාහ වෙන කෙනාට ප්‍රථම ප්‍රේමයේ තරමටම ප්‍රේම කරනවනම් හොඳයි කියලා තමයි වයලීනොගේ අදහස .

මේ ප්‍රේම කරන කාලේ කොල්ලෝ වැඩිපුරම කැමතියි  කෙල්ල එක්ක ෆිල්ම් බලන්න යන්න , කෙල්ලට කියල බයි කවා ගන්න , කෙල්ල එක්ක එක කුඩේ යටින් සරසවි පාරේ යන්න , උම්මා දෙන්න , උම්මා ගන්න , ෂොපින් යන්න වගේ දේවල් වලට . ආදරේ කරන කාලේ මේවා කරාට ආදරේ කරලා බැන්දට පස්සෙත් දෙන්නෙක් අතරේ මේ බැඳීම තියෙනවද ?

අද ගීතය ඒ ගැන තමයි කියන්නේ . එහෙනම් පුරුදු විදියට ගීතය අහන්නකෝ ..........





මේ වහින්නේ එදා මල් වරුසාවමයි
මහළු නොවනා පෙම්වතුන්ගේ
සොඳුරු මල් වරුසාවමයි
එදා මල් වරුසාවමයි
මේ වහින්නේ

ජිවිතේ දෝතින් දරා අපි
එදා පෙම් බස් මිමිණුවේ
සිරිපොදේ හීතලෙන් අවදිව
ජීවිතේමයි හිනැහුණේ

එදා මල් වරුසාවමයි මේ
මුවාවක් ඇයි සොයන්නේ
එක වහල යට එකතු වූ දා
එක කුඩේ ඇයි මදි වුණේ

පද - සීතා රංජනී
සංගීතය - රෝහණ වීරසිංහ
ගායනය - දිපිකා ප්‍රියදර්ශණී







මේ වහින්නේ එදා මල් වරුසාවමයි
මහළු නොවනා පෙම්වතුන්ගේ
සොඳුරු මල් වරුසාවමයි
එදා මල් වරුසාවමයි
මේ වහින්නේ

ආදරය කරන කාලේ පෙම්වතුන් පෙම්වතියන් වැඩිපුරම කැමති දෙන්නා එක්ක පොඩ්ඩක් රවුමක් ගිහිල්ලා කාලා බීලා වෙනම ලෝකෙක ඉඳලා ඒ හැඟුම්වල රසය විඳින්න . සමහර වෙලාවට මෙහෙම අය තියෙන තියෙන පාරවල්වල ඇවිදිනවා හරියට අර " පිස්සට හැතැප්මක් නෑ " කියලා කියනවා වගේ . ඉතින් මේ ආදරය කරන අය කොච්චර කුඩ ගෙනිච්චත් අන්තිමට පාවිච්චියට ගන්නේ පොඩි , එක කුඩයක් .

වැස්සක් වැස්සත් අව්වක් පෑව්වත් ඔය දෙකටම ඉහලන්නේ එක කුඩයක් විතරයි . එතකොට පුළුවන්නේ දෙන්නට තුරුල් වෙලා කුඩේ යටින් යන්න . ඔය කුඩේ යටින් යන එක කොච්චර රොමැන්ටික් දෙයක්ද කියනවනම් ඒ ගැන කියලා ලියවිච්ච ගීත ගොඩක් තියෙනවා .

එක කුඩේ යටින් සරසවි පාරේ
හතර වටින් කලුකරගෙන වහින වෙලාවේ
මන්දාරම් අඳුර මැදින්

වගේ ගීත ගොඩක් තියෙනවා . ඉතින් මේ ගීතයේ කියවෙන්නේ ඔහොම කුඩයක් යටින් ගිහින් පස්සේ විවාහ වෙච්ච දෙන්නෙක් ගැන . විවාහ වෙලා කාලයක් යනකොට ජීවන අර්බුදයත් එක්ක ස්වාමියට අමතක වෙනවා බිරිඳ එක්ක ටිකක් ආයෙත් ආදරෙන් කාලය ගත කරන්න . සමහරවිට මේ බිරිඳ රස්සාවක් කරන්නේ නැතුව ගෙදරටම වෙලා ඉන්න බිරිඳක් වෙන්න පුළුවන් . ඒ නිසා වැඩිය ගෙදරින් එලියට යන්නේ නැති කෙනෙක් වෙන්න පුළුවන් . ඒත් දවසක් මෙයා ගෙදරින් එලියට යනකොට වැස්සක් වහිනවා . ඉතින් බිරිඳ කියනවා

" හිමියනි මේ වහින්නේ , අපි දෙන්නා එදා ආදරය කරන කාලේ වැහැපු මල් වරුසාමව තමයි , මේ වැස්ස අයිති වෙන්නේ පෙම්වතුන්ටමයි . කොටින්ම කියනවනම් කවදාවත්ම මහළු නොවන , පරණ නොවන ආදරයක් තියෙන පෙම්වතුන්ගේ මල්වරුසාවමයි " කියලා . සමහරවිට පෙම්වතිය හිතන දෙයක් වෙන්නත් පුළුවන් . ඒත් මේ ගීතයේ විවිධ තැන වල කියවෙන විදියට මමනම් හිතන්නේ අන්තිමට බිරිඳ ස්වාමියාට මේ පැමිණිල්ල ඉදිරිපත් කරනවා කියලා .

ජිවිතේ දෝතින් දරා අපි
එදා පෙම් බස් මිමිණුවේ
සිරිපොදේ හීතලෙන් අවදිව
ජීවිතේමයි හිනැහුණේ

ආදරේ කරනකොට පෙම්වතුන් පෙම්වතියන් කියන සමහර කතා මෙලෝ මිනිහෙකුට කරන්න පුළුවන් දේවල් නෙවෙයි . ඉර ගේන්නම් , හඳ ගේන්නම් , අහස තරම් ආදරෙයි පොළව තරම් ආදරෙයි වගේ අහසයි පොලවයි දෙකටම වඩා තව පොඩ්ඩක් වැඩියෙන් ආදරෙයි වගේ දේවල් ගොඩක් කියනවා . ඒවා ඇත්ත ලෝකෙදී විහිලු උනාට පෙම්වතුන්ගේ පෙම්වතියන්ගේ ලෝකයේ මේවා ඇත්ත කියලා තමයි හිතාගෙන ඉන්නේ .

ගීතයේ පළවෙනි අන්තරා කොටසේ කියනවා " ජිවිතේ දෝතින් දරා අපි එදා පෙම් බස් මිමිණුවේ " කියලා . ඒ කියන්නේ අන්න අරවගේ දේවල් කතා කරන ගමන් මේ පෙම් යුවල ජීවිතේ සැලසුම් කරා කියලා . සමහර වෙලාවට පෙම්වතුන් බඳින්නත් කලින් කටින් බතල හිටවන ගානට බැඳලා ළමයිත් හදලා ළමයින්ට නමුත් දානවා .

ජීවිතය කොච්චර ගැඹුරු උනත් සංකීර්ණ උනත් පෙම්වතුන් පෙම්වතියන් ආදරය කරන කාලේ ජීවිතේ ගැන හිතන්නේ තරමක පටු රාමුවක් තුල හිර වෙලා . ඒක එයාලා හදා ගත්ත ලෝකයක් . ඒවගේ දේවල් ගැන පොදුවේ කියන්න තමයි මෙතනදී කියන්නේ ජීවිතේ දෝතින් දරා කියලා .

හිරිපොදේ හීතලෙන් අවදිව ජීවිතෙමයි හිනැහුනේ කියන තැනදී කියන්නේ ආදරය කරන කාලයේ සීතල දැනෙනකොට පෙම්වතුන් පෙම්වතියන් කිට්ටුව ඉන්නවනම් ප්‍රේමයෙන් අවදි වෙලා තුරුල් වෙලා ආදරයේ උණුසුම විඳගන්නවා කියලා . වෙන වලාවට වහිනකොට හීතලට රෙද්දක් පොරවගෙන නිදාගත්තට ආදරය කරන වෙලාවට සීතල දැනෙනකොට වැඩිපුරම කරේ මේ දෙය තමයි කියලා ගීතයෙන් කියවෙනවා .

එදා මල් වරුසාවමයි මේ
මුවාවක් ඇයි සොයන්නේ
එක වහල යට එකතු වූ දා
එක කුඩේ ඇයි මදි වුණේ

ප්‍රේම කරලා විවාහ වෙලා දැන් කාලයක් ගිහිල්ලා . ගෙදර ප්‍රශ්න , රස්සාවේ ප්‍රශ්න , අම්මලා තාත්තලාගේ නැන්දම්මා මාමන්ඩිගේ ප්‍රශ්න වගේ ඔක්කොම ප්‍රශ්න නිසා ස්වාමියට ටික ටික අමතක වෙනවා බිරිඳ තාමත් තමන්ගේ උණුහුම හොයනවා කියලා . ඒ නිසා බිරිඳ හිතෙන් විඳවනවා තමන්ට කලින් තරම් ආදරය ලැබෙන්නේ නැහැ කියලා .

දවසක් දෙන්නා යනකොට වැස්සක් වහිනවා . ඒ වෙලාවේ ස්වාමියා කුඩයක් අරගෙන ගිහින් නැහැ . බිරිඳ විතරයි කුඩයක් අරගෙන ගිහින් තියෙන්නේ . මේ වෙලාවේ ස්වාමියා කරන්නේ වැස්සට මුවා වෙන්න බිරිඳගේ කුඩේ යටට යන්නේ නැතුව මුවා වෙන්න වෙන තැනක් හොයන එක . ස්වාමියාට අමතක වෙනවා තමන් දැනට කාලෙකට කලින් පෙම්වතෙක් වෙලා ඉන්න කාලේ බාගෙට තෙමීගෙන ගියපු කුඩේ යටට අදත් යන්න පුළුවන් කියලා . ඉතින් බිරිඳ අහනවා " එදා මල් වරුසාවමයි මේ මුවාවක් ඇයි සොයන්නේ , එක වහල යට එකතු වූ දා එක කුඩේ ඇයි මදි වුණේ " කියලා .

මමනම් කියන්නේ මේකට බිරිඳත් හේතු වෙනවා කියලා . දවසක් මට මතකයි දොරමඩලාව වැඩසටහනේ මනෝවිද්‍යා සාකච්චාවක මනෝ වෛද්‍ය කෙනෙක් කිව්වා
" විවාහයට පෙර වැඩිපුරම කතා කරන්නේ පෙම්වතා , ඊට පස්සේ වැඩිපුරම කතා කරන්නේ බිරිඳ " කියලා .

ඒ නිසා මම නම් හිතන්නේ බැන්දට පස්සේ බිරින්දෑවරු කච කච ගාන්න ගත්තට පස්සේ ස්වාමි වරුන්ට ආදරේ අමතක වෙනවා කියලා . ඒ නිසා අද හෙට බඳින්න ඉන්න අයට වයලීනෝ ප්‍රාර්ථනයක් කරනවා මෙන්න මෙහෙම .

" කාට අහිමි උනත් , සාධු මල් පිපියන් පැට්ටෝ "





16 comments :

  1. ජීවිතය කොච්චර ගැඹුරු උනත් සංකීර්ණ උනත් පෙම්වතුන් පෙම්වතියන් ආදරය කරන කාලේ ජීවිතේ ගැන හිතන්නේ තරමක පටු රාමුවක් තුල හිර වෙලා . :-f

    ReplyDelete
  2. මේකනම් පට්ට අයියා......... සිංදුවේ තේරුම ඇර අතින් දාන උඹෙම අදහස් වලට මං මාරම ආසයි. ඒ අදහස් වලට උඹෙම ස්ටයිල් එකත් එකතු උනාම අයෙ කියලා වැඩක් නෑ. ජයවේවා කියල තමයි කියන්න තියෙන්නෙ. #සිතුම් සිහින#

    ReplyDelete
    Replies
    1. හඃ හඃ හඃ . මගේ අදහස් උඹ තාම දන්නේ නෑ වෙලාවට . එළකිරි . බොහොම ස්තූති g-) g-) g-) g-)

      Delete
  3. මේ ස්ටයිල් ඉතින් උඹටම විතරයි බං තියෙන්නේ.. මරු..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔප්පා වයලින් ස්ටාආආආආආආආආයිල්
      බොහොම ස්තූති g-) g-) g-)

      Delete
  4. ඇත්තටම last raw ekata මොකද වෙලා තියන්නේ මචන්.ඉස්සර කොච්චර ආසාවෙන්ද අපි කතා කියවන්න අවේ.මන් දන්නේ නැහැ මේ මගේ වරදක්ද කියලා නැත්නම් ඉස්සර වගේ කතා දන්නේ නැතුවද කියල.එකේ තියන කතා කියවන්න දැන් බැහැනේ මචන් මාසෙකට සැරයක් එකක් කියවනවා එකත් බොහොම අමාරුවෙන්

    ReplyDelete
    Replies
    1. වෙලාවක තියෙන තියෙන පෝස්ට්වල කමෙන්ට්ස් කියවන්න . එතකොට තේරෙයි මොකද උනේ කියලා .

      Delete
  5. අපේ පැත්තේ නම් ගංජා ගහන කොල්ලෙක් ගේ නම පැට්ටා...

    ReplyDelete
    Replies
    1. එල . මේ පැට්ටට මම දැන්මම කියන්නම් ඒක .
      බොහොම ස්තූති :p :p :p g-) g-) g-)

      Delete
  6. ගීතයට එක් කල පෙරනිමිති රසවත්..! :) ආස ගීතයක්.. g-)

    ReplyDelete
  7. ඔබේ පොස්ටුව රසවිඳ ස්තුති!!!!

    ReplyDelete

රසයිද, තිත්තයිද, දිරවගන්න බැරිද, මෙලෝ රහක් නැත්ද, දැනුන රස කිව්වොත් අපිටත් සතුටුයි.